26 Mayıs, 2018

Kim-lik



- Kartımı kaybettim. Burada mı inmem lazım?
- Hangi kartını kaybettin teyze?
- Emekli kartımı. Burada mı ineceğim?
- Maaş mı çekeceksin o kartla? O kartı burası vermez. Bankaya gideceksin.
- Emekliyim ben. Maaş çekeceğim. Burası vermiyor mu o kartı? 
- Yok vermez. Kimliğinle bankana git.
- Kimliğim de yok benim. Kaybettim hepsini.
- O zaman önce kimliğini çıkarttırman lazım.
- Neresi veriyor onu? Hemen verirler mi? Bugün versinler. 
- Hemen olmaz teyze. Form doldur, geçici kağıt verirler. 
  Sonra postayla gelecek. Evde olman lazım.
- Ya olmazsam? Evde her gün duramam ki. 
- Adını, adresini tam vereceksin. Eve gönderiyorlar. Komşuya vermezler.
- Bugün vermezler mi? 
- Sen konuş belki verirler. 
- Maaşı nasıl çekeceğim? Kimlikle para verirler mi?
- Verirler teyze. Önce kimlik çıkarttır.
- Kimliğim yok ki benim. Hepsini kaybettim. Nereden alacağım kimliğimi? 
- Sen şimdi benimle gel ben götüreceğim seni.
- Emekli kartımı da kaybettim. Onu nereden alacağım? Orası vermez mi?
- ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder