24 Nisan, 2018

Başlıyorum...

Bundan neredeyse on yıl kadar önce bir blog açtım. Instagram yoktu, blog açmak, okumak çok yaygındı. Ben de açtım tabii. Fakat ne yazacağıma bir türlü karar veremedim. Günlük gibi mi olmalıydı, belli bir konu çerçevesinde duygu ve düşüncelerim üzerine mi yazmalıydım; kendimi açıkça göstermeli mi yoksa tamamen anonim kalıp saklanmalı mıydım, içinden çıkamadım ve öylece kaldı. Çok düşünerek bulduğum ve bence çok anlamlı olan adı kaldı sadece bu blogda. Vakti geldi diye düşünüp aklıma da bir fikir gelmişken blogun adını değiştirmedim. Eski halinden bir iz vardır elbet diye düşünüyordum ama silinmiş gitmiş. Adı blogspot'ta uygun olduğuna göre belli bir süresi var herhalde. Fakat yine bende. Bu sefer üşenmeyip, tembellik etmeyip çıkıyorum yazı yoluna. Başlıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder